Čerpání náhradních lekcí

1. Do kdy mohu čerpat náhrady za řádně a včas omluvené lekce?
Náhrady se čerpají pouze v průběhu semestru, do kterého jste přihlášeni.
V případě plavání můžete využít nabízených lekcí na obou našich bazénech (MIA a VITA).

2. Jak poznám, zda a kolik mám k dispozici náhrad?
Při kliknutí na jakoukoliv lekci v rozvrhu se rozbalí detail studenta, kde u jména najdete číselný údaj. Kladné číslo udává počet náhrad. Pokud je zde uvedena 0, žádnou náhradu nemáte k dispozici.

3. Jak poznám, kde je v rozvrhu volné místo v kurzu pro uplatnění náhrady?
Lekce jsou v rozvrhu rozlišeny barevně. Modře je zobrazena vaše registrovaná lekce, červeně jsou zobrazeny obsazené lekce, zelená barva značí volné místo v lekci.

4. Mám k dispozici náhradní lekci a v systému nevidím volné místo v žádném kurzu…
K části omluv dochází „na poslední chvíli“, proto neváhejte a využijte možnosti hlídání lekce. Systém Vás zapíše do požadované lekce ve chvíli, kdy se v ní uvolní místo a budete na řadě.

5. Jak si nastavím hlídání lekce?
Kliknutím na Vámi preferovanou lekci, zakliknutím zatržítka a uložením požadavku se buď ihned do lekce na náhradu zaregistrujete (v případě, že je tam volné místo) nebo Vám systém pošle zprávu, že je lekce obsazená a byli jste zařazeni na čekací listinu.

6. Kolik hlídání si mohu v systému nastavit?
Systém Vám umožní nastavit max. 7 aktivních rezervací na čekací listině v daném kurzu.

7. Mohu si pro jednu náhradu hlídat místo ve více lekcích najednou?
Ano, je to možné až do výše 7 aktivních rezervací.

8. Lze si nastavit hlídání lekce i tehdy, kdy nemám v účtu žádnou náhradu k dispozici?
To bohužel nelze. Systém umožňuje rezervace na čekací listině pouze klientům, kteří mají minimálně jednu náhradu ve svém účtu k dispozici.

9. Jak se dozvím, že jsem se dostal/a na náhradní lekci?
Jakmile se některý klient omluví a Vaše rezervace na čekací listině bude na řadě, systém Vás do lekce sám zapíše a pošle Vám email a sms zprávu.

10. Nastavil/a jsem si hlídání dvou lekcí v jeden den. Jak v tomto případě systém zafunguje?
Pokud si hlídáte 2 lekce a máte v účtu k dispozici více než jednu náhradu, musíte počítat s tím, že se může uvolnit místo v obou lekcích. V tom případě Vás systém zapíše na náhradu do obou lekcí.

11. Jak ošetřit situaci, aby se nepropsaly dvě náhrady v jeden den?
Registraci náhrady ovlivníte pouze tak, že buď si pro daný den zadáte hlídání pouze jedné lekce, nebo případně ihned po aktivaci první náhrady zrušíte nejpozději do 22:00 hod. rezervaci na čekací listině druhé lekce.

12. Hlídám si lekce na zítřek, ale již nyní vím, že nebudu moci na případnou náhradu přijít…
Pokud se Vám v průběhu času změnil harmonogram následného dne, je vhodné případné rezervace na čekací listině pro příští den zrušit. V opačném případě musíte počítat s tím, že Vás systém může kdykoliv do 22.00 hod. do lekce zapsat.

13. Hlídám si uvolnění místa a stále se mi nedaří náhradu vyčerpat. Co s tím?
V takovém případě doporučujeme zadávat požadavek na hlídání lekce s větším předstihem i několika týdnů, výrazně tak zvýšíte šanci na umístění v předních místech pořadníku a tím pádem i na zápis do lekce v případě uvolnění místa jiným klientem.
Mimořádně velká šance na získání náhrady vzniká v den konání lekce, proto doporučujeme zkontrolovat dostupnost volného místa v lekci ráno / dopoledne.

14. Jak je možné, že mám vyčerpány všechny náhrady, a přesto se mi v systému hlídají další lekce k náhradě?
Tato situace může nastat v případě, že jste si zarezervovali hlídání více lekcí v době, kdy jste měli nějakou náhradu ještě k dispozici. Tyto rezervace na čekací listině jsou však inaktivní do doby, než dojde z Vaší strany k omluvě některé z lekcí v řádném termínu a tím pádem k uznání náhrady za omluvenou lekci.